Termeni si conditii

Utilizarea site-ului:

Accesarea, vizitarea, folosirea sau cumpararea produselor si serviciilor prezentate pe site-ul www.paolos.ro implica acceptarea termenilor si conditiilor prezentate pe acest site. Pentru folosirea in cele mai bune conditii a site-ului se recomanda citirea cu atentie a acestui material.
Inregistrarea ca utilizator al acestui site reprezinta acordul dumneavoastra implicit privind primirea mesajelor electronice legate de produsele prezentate.

Copyright:

Intregul continut al site-ului www.paolos.ro incluzand elemente de design si grafica web este proprietatea www.paolos.ro si este protejat conform Legii dreptului de autor si legilor privind dreptul de proprietate intelectuala si industrial.
Folosirea fara acordul scris al proprietarului a oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste conform legilor in vigoare.
Utilizatorul este obligat sa foloseasca informatiile de pe site-ul www.paolos.ro doar in interes personal, fara a avea dreptul de a descarca sau de a modifica partial sau integral site-ul, de a-l reproduce partial sau integral, de a copia, de a vinde/revinde sau de a exploata site-ul in orice alta maniera, in scopuri comerciale sau contrare intereselor www.paolos.ro fara acordul scris al acestuia.

Costuri:

Plata cu cardul se face pana in suma maxima de 3000 lei, restul sumei trebuie achitata prin transfer bancar.

Acordam livrare gratuita tuturor comenzilor mai mari de 290 lei, doar in localitațile fara KM suplimentari din grila de taxare a firmei de curierat FAN Courier;

Taxa de livrare pentru comenzile sub valoarea de 290 lei este de 25.00 lei, doar in localitatile fara KM suplimentari din grila de taxare a firmei de curierat FAN Courier;

Costurile de livrare în localitățile cu taxare pentru KM suplimentari se vor comunica punctual, in funcție de fiecare solicitare;

Pentru serviciul ”LIVRARE SAMBATA” se incaseaza suplimentar 7.14 RON, taxa fiind perceputa de către firma de curierat partenera, Fan Courier.

In cazul Comenzilor cu plata pretului prin ordin de plata, livrarea produselor se va face numai dupa efectuarea platii pretului integral, in conformitate cu factura emisa. Plata se va considera efectuata in momentul creditarii contului bancar al Vanzatorului. Pretul integral va include orice penalitate datorata ca urmare a depasirii termenului scadent al facturii.

Termene de livrare:

Intre 24-48 de ore pentru comenzile plasate pana la ora 15.00, inclusiv cele de Vineri pentru Sambata;;

Intre 48-72 de ore pentru comenzile plasate dupa ora 15.00;

Comenzile plasate Sambata și Duminica vor fi livrate in ziua de Marti.

In medie, livrarea este efectuata in 24 de ore.

Cumparatorul poate ridica personal Comanda de la sediul social al Vanzatorului sau poate opta pentru livrarea acesteia printr-un furnizor de servicii de curierat (de tip door-to-door).

In cazul Comenzilor cu ridicare personala de la sediul social al Vanzatorului, Cumparatorul are obligatia de a verifica integritatea ambalajului, a produselor si a accesoriilor acestora in prezenta agentului de vanzari al Vanzatorului. In situatia in care se sesizeaza orice neconformitate, Cumparatorul poate refuza receptia Bunurilor. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.

Livrarea produselor care apartin categoriilor Espressoare si Rasnite, se va efectua in termen de 60 de zile. Eventualele intarzieri la aceste 60 de zile, depind de producator iar Cumparatorul va fi informat de catre Vanzator la fiecare modificare privind acest termen.

Info livrare:

La finalizarea fiecarei comenzi, inainte de ridicarea coletelor de catre firma de curierat, veti primi pe mail avizul de expediere (AWB) al firmei de curierat si factura fiscala emisa de catre DCBMS SRL;

Pentru comenzile cu optiunea „Plata Avans Banca”, expedierea se va realiza doar în urma confirmarii de incasare a contravalorii acestora, sau prin transmiterea unui extras de cont sau a unei plati procesate de banca dumneavoastra.

Forta majora:

DCBMS SRL nu poate sa raspunda ad-literam pentru conditiile de livrare prestate de catre tertele firme de curierat, decat in limita termenilor contractuali, in caz de forta majora, societatea noastra este exonerata de pagubele sau intarzierile produse de catre tertii prestatori – firme de curierat rapid;

Schimbarea termenelor si conditiilor:

www.paolos.ro isi rezerva dreptul sa faca modificari, actualizari privind termenii si conditiile, fara o notificare prealabila si fara precizarea motivelor. www.paolos.ro isi rezerva dreptul sa faca modificari in structura site-ului fara o notificare prealabila si fara precizarea motivelor.
Continuarea folosirii site-ului implica acceptarea modificarilor efectuate.

Corectarea informațiilor eronate:

www.paolos.ro nu isi asuma responsabilitatea pentru textele de descriere a produselor, acestea fiind reproduse din materialele oferite de furnizori. De asemenea, imaginile care sunt prezentate pe site sunt cu titlu de exemplu, produsele efectiv livrate putand diferi de acestea in ceea ce priveste culoarea, aspectul s.a.
Ne rezervam dreptul de a corecta eventuale omisiuni, erori in afisare care pot surveni in urma unor greseli de dactilografiere, lipsa de acuratete sau erori ale produselor software, fara a anunta in prealabil.

Condiții de returnare:

Conform O.G. 130/2000, consumatorul are dreptul de a denunta unilateral comanda, notificand in scris sau telefonic ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului. Renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice (art. 2 lit. b).
Legea mai prevede si faptul ca nu pot fi denuntate unilateral contractele de furnizare a unor produse care prin natura lor nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid (art. 10 lit. c). Astfel, produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, in ambalajul original (inclusiv folia protectoare daca aceasta exista), cu toate accesoriile/consumabilele aferente, fara a reprezenta urme de uzura, modificare sau consum, atat in cazul produsului cat si ale accesoriilor/consumabilelor ce il insotesc, cu etichetele de garantie intacte si documentele originale care l-au insotit (factura fiscala, certificat garantie, instructiunile de utilizare, etc).
Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut si expedierea, la adresa de mai jos.
La primire, coletul va fi verificat pentru a se constata daca indeplineste conditiile mai sus mentionate, in caz contrar acesta va fi refuzat. Astfel, vor fi refuzate coletele care contin produse in alta stare decat cea in care au fost livrate, cele care nu au fost returnate folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut si expedierea, cele a caror returnare nu a fost notificata in prealabil, precum si cele care contin produse deteriorate in timpul transportului ca urmare a ambalarii necorespunzatoare.
Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de maxim 30 de zile de la acceptarea returului

Utilizarea produselor:

Prin achizitionarea produselor expuse si puse in vanzare pe site-ul www.paolos.ro, clientul intelege si isi asuma respectarea instructiunilor de utilizare a acestora si intelege ca acestea sunt produse de utilizare profesionala care necesita o buna cunoastere a manipularii, folosirii, depozitarii etc. a acestora si nu vor fi puse spre revanzare in forma lor prezentata-bruta, necesitand practic avizarea tuturor beneficiarilor persoane fizice sau juridice despre natura acestor produse.

Politica de Schimbare produs sau Retur

Atunci cand faceti o achizitie, produsul este insotit in mod automat de o garantie valabila pentru o perioada minima de timp.

Pentru produsele destinate consumatorilor, vandute in Uniunea Europeana, exista dreptul consumatorului de a reclama orice lipsa de conformitate intr-o perioada de 2 ani de la data livrarii produsului.

In cazul in care produsul nu functioneaza bine si/sau nu prezinta caracteristicile pe care le-ati solicitat (de exemplu culoare, marime, material etc.), sunteti indreptatit sa returnati produsul la magazin, specificand ca nu este in conformitate cu contractul (apeland la drepturile legale in cazul produselor neconforme sau la garantia voluntara (comerciala) oferita de vanzator).

Trebuie sa returnati produsul catre DCBMS SRL in termen de 14 zile de la primire dupa momentul in care observati ca exista o problema. Daca se ajunge la o intelegere asupra faptului ca produsul prezinta o lipsa de conformitate, DCBMS SRL va va oferi una din urmatoarele solutii – inlocuirea, reducerea pretului sau rambursarea contravalorii produsului.

Returnare

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi conditie in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit).

NU se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea lor duce la refuzarea returului. Produsele pot fi returnate doar cu etichetele atasate si fara urme de utilizare.

Sunteti raspunzator pentru diminuarea valorii produsului, ca urmare a utilizarii lui intr-un mod care trece peste cel necesar pentru a constata caracteristicile functionarii produselor.

Nu uitati sa puneti in coletul pentru retur originalul sau copia dovezii de cumparare (bonul fiscal sau factura).

Noi va vom returna numai valoarea produsului, nu si costurile de transport, CHELTUIELILE DE RETUR VOR FI SUPORTATE DE CATRE CLIENT. Ce este de facut?

  1. Sunati la orice companie de curierat si solicitati ridicarea coletului de la adresa d-voastra. Pentru siguranta produselor, va recomandam sa alegeti firme de curierat care pun la dispozitie confirmare de primire / urmarirea coletului.
  2. Completati formularul de expeditie cu adresa DCBMS SRL primite la comanda, verificand ca datele sa fie corecte si complete. Nu uitati sa specificati contul bancar pentru a va putea returna banii.
  3. Adaugati in colet, alaturi de produsul pe care vreti să-l returnati si factura aferenta comenzii.
  4. Specificati pe colet ”RETUR DCBMS SRL” si trimite-l la adresa specificata de DCBMS SRL in cadrul comenzii.
  5. Contravaloarea produsului returnat iti va fi rambursata în cel mult 15 zile calendaristice de la ridicarea returului.

OBSERVATII:

  • Completeaza cu atentie formularul, iar apoi ataseaza-l pachetului cu produsele pe care vrei sa le returnezi. Un document nou il poti solicita la DCBMS SRL (format.PDF). De asemenea, poti scrie propria declaratie de retragere din contract sau ne poti trimite orice alta declaratie neechivoca prin e-mail office@paolos.ro
  • Nu uita sa atasezi originalul sau copia dovezii de cumparare (factura) coletului-retur.
  • Iti vom fi recunoscatori daca produsul va fi impachetat in ambalajul original al producatorului.
  • Returnarea o faci pe cont propriu, costul de transport nu va fi rambursat. Nu ne trimite colete „cu plata la livare” – nu avem posibilitati tehnice de a primi un astfel de colet.
  • Esti raspunzator pentru diminuarea valorii produsului, ca urmare a utilizarii lui intr-un mod care trece peste cel necesar pentru a constata caracteristicile functionarii produselor.

RECLAMATII

Te rugam sa ne contactezi folosind adresa de email: office@paolos.ro sau telefonic la numarul 0730 401 157.

PLATFORMA ODR

Daca achizitionați bunurile in calitate de consumator, aveti dreptul să utilizati calea extrajudiciara de solutionare a litigiilor si de revendicare prin Platforma Interactiva de Solutionare a Disputelor Online (ODR), in conformitate cu Regulamentul (UE) nr. 524/2013 al Parlamentul European si al Consiliului din 21 mai 2013 privind sistemul online de solutionare a litigiilor in materie de consum si modificarile la Regulamentul (CE) nr. 2006/2004 si la Directiva 2009 / CE.

Platforma ODR este un instrument interactiv pus la dispozitia consumatorilor din Uniunea Europeana prin care se poate depune o plangere. Link catre platforma SOL: https://ec.europa.eu/consumers/odr

In acelasi timp, am dori sa va informam ca utilizarea acestui sistem de solutionare a litigiilor de catre noi nu este obligatorie.

Dorim sa va reamintim ca adresa de e-mail la care ne puteti contacta este: office@paolos.ro

Dispute si conflicte:

Ne straduim ca informatiile pe care vi le oferim sa fie cat mai clare si mai reale. Cu toate acestea pot interveni anumite erori. Nu oferim niciun fel de garantie directa sau indirecta privind calitatea informatiilor, imaginilor, produselor obtinute contra cost sau gratis prin intermediul serviciului nostru.
Se poate intampla ca la un moment dat, in dreptul unui produs, sa nu fie trecute toate detaliile despre acesta. Acest lucru se intampla pentru ca obtinerea si prelucrarea datelor despre un produs necesita timp si datele se introduc treptat. In general, in cateva zile de la introducerea unui nou produs, vor fi trecute si toate celelalte detalii despre acesta. www.paolos.ro isi rezerva dreptul de a nu oferi nici o garantie ca serviciul oferit va fi potrivit cerintelor tale sau ca serviciul va fi neintrerupt, sigur si fara erori de orice fel.
Nu suntem responsabili si nu putem fi tinuti responsabili in nici un fel, direct sau indirect, pentru orice paguba si/sau problema directa sau indirecta, de orice natura, ca urmare a folosirii serviciilor oferite de noi.
Fara nici o notificare prealabila, www.paolos.ro poate sterge sau adauga orice informatie pe site si poate intrerupe orice activitate sau arhiva din continutul site-lui.
www.paolos.ro nu se face raspunzatoare pentru coletele deteriorate datorita proastei manipulari din partea firmelor de livrare cu care colaboram.
www.paolos.ro isi rezerva dreptul de a refuza o comanda daca se gaseste in una din urmatoarele situatii:
– Produsul comandat nu este pe stoc;
– Imposibilitatea obtinerii confirmarii de plata;
– Identificarea unei erori in informatiile pentru produs, inclusiv pretul sau oferta promotionala;
– Clientul manifesta un comportament si limbaj neadecvat (agresiv, licentios, etc.) sau are in istoricul comenzilor livrari refuzate.
Orice tentativa de acces neautorizat pe site-ul www.paolos.ro sau incercare de frauda vor fi raportate autoritatilor competente. Orice conflict aparut intre compania detinatoare a www.paolos.ro si clienti se incearca a fi rezolvat pe cale amiabila prin intelegere intre cele doua parti. In cazul in care acest lucru nu este posibil se vor aplica prevederile legale romanesti din acest domeniu, iar solutionarea conflictelor este de competenta instantelor judecatoresti romanesti. Fiind de acord cu acesti Termeni si Conditii clientul isi asuma in totalitate aceste riscuri.

Shopping Cart